Mēs piedāvājam vairākas piegādes metodes, no kurām izvēlēties:
Lūdzu, ņemiet vērā, ka piegādes laiks var atšķirties atkarībā no jūsu atrašanās vietas un citiem faktoriem.
Piegādes izmaksas tiek aprēķinātas, pamatojoties uz jūsu pasūtījuma svaru un piegādes metodi, kas izvēlēta izrakstīšanās laikā.
Aptuvenās piegādes izmaksas varat apskatīt iepirkumu grozā pirms pirkuma pabeigšanas.
Kad jūsu pasūtījums būs nosūtīts, saņemsiet apstiprinājuma e-pastu ar izsekošanas numuru.
Šo izsekošanas numuru varat izmantot, lai uzraudzītu piegādes statusu mūsu tīmekļa vietnē vai nosūtītāja tīmekļa vietnē.
Dažām precēm var tikt piemēroti piegādes ierobežojumi izmēra, svara vai galamērķa dēļ.
Ja jūsu pasūtījumā ir preces ar ierobežojumiem, mēs jūs par to informēsim.
Pasūtītas preces piegādei, mes izmantojam trešās puses pakalpojumus, tadēļ lai izvairītos no nepadzenam situācijam, mēs veicām kātra veikta pasūtījuma apdrošināšanu,(izņemot pasūtījumus līdz 30 eur) un ja, kādu iesmēlu dēļ, klientam nav savlaicīgi piegādātas preces, apdrošināšana pilnība sedz nodarītu zaudējumu, gan klientam, gan mums.
Gadījumā, ja piegādes laikā, saņemta prece ir bojāta, vai piegāde netika veikta kvalitatīvi, saskaņā ar norunu, lūdzam nekavējoties iesniegt jūsu pretenzijas , pēc iespējas detalizēti aprakstot notikušo, un jā pastāv iespēja pievienojot foto vai video failus, kas ļaus pēc iespējas ātrāk novērst notikušo situāciju, un atrisināt domstarpības.
Informācija par pretenzijām, aprakstīta sadaļa - FAQ