Zemāk ir biežāk uzdotie jautājumi, uz kuriem, iespējams, atradīsiet atbildi paši.
Vis ir ļoti vienkārši, veicot pasūtījuma noformēšanu, ierakstiet sadaļa “Piezīmes” jūsu vēlmes, par konkrētu laiku, datumu, un citu…
Gadījumā, ja piegādes laikā, saņemta prece ir bojāta, vai piegāde netika veikta kvalitatīvi, saskaņā ar norunu, lūdzam nekavējoties iesniegt jūsu pretenzijas, pēc iespējas detalizēti aprakstot notikušo, un jā pastāv iespēja pievienojot foto vai video failus, kas ļaus pēc iespējas ātrāk novērst notikušo situāciju, un atrisināt domstarpības.
Pretenzijas iesniedzamas brīvā formāta, nosūtot elektroniski uz - pretenzijas@vissiltumam.lv
Vis būs atkarīgs no jūsu izvēlēta piegādes veida. Minimālais standarta piegādes laiks ir 7 darba dienas, bet maksimālais ir atkarīgs no noslodzes un sezona. Bet jebkura gadījumā mēs nosūtam mūsu klientiem informatīvo paziņojumu, par pasūtījuma virzību.
Apmaksa veicama sekojošos veidus:
Lai mēs pēc iespējas ātrāk apstrādātu un nosūtītu jūsu pasūtīto preci, mēs aicinām mūsu klientus, pievienot jūsu veikta pasūtījuma apmaksas apliecinošu dokumentu, jūsu personīgajā konta, sadaļa “Pasūtījumi”!
Lai atceltu pasūtījumu (visu pasūtījumu vai atsevišķas preces) interneta veikalā, tev savā klienta profilā jāatrod "Atcelt pasūtījumu" poga, kas atrodas sadaļa pasūtījumi.
Pasūtījumu ir iespējams atcelt līdz brīdim, kamēr tas nav nodots kurjeram vai pakomāta piegādes servisam. Ja pasūtījumu vairs nebūs iespējams atcelt, atcelšanas poga nedarbosies (šādā situācijā vienkārši atsakies pieņemt pasūtījumu no kurjera/ neizņem to no pakomāta).
Pēc pasūtījuma atcelšanas tā statuss mainīsies no "Atcelt pasūtījumu" uz "Atcelts". Ja maksājums jau veikts, naudu atgriezīsim tuvāko 2 līdz 3, bet ne ilgāk kā 14 dienu laikā.
Klienti, kuri vēlas iesniegt sūdzību par nekvalitatīvu preci, var aizpildīt atgriešanas veidlapu
un nosūtīt pa e-pastu atteikumi@vissiltumam.lv
Iesniedzot pieteikumu par bojātām precēm, pircējam jānorāda, kā viņš vēlas, lai prasība tiktu atrisināta:
- pārdevējs bez maksas novērš preču defektus līdz noteiktam termiņam, ja defektus iespējams novērst;
- tiek attiecīgi samazināta pirkuma cena;
- prece tiek aizstāta ar līdzvērtīgu atbilstošas kvalitātes preci, izņemot gadījumus, kad defekti ir nelieli vai radušies pircēja vainas dēļ;
- tiek atgriezta samaksa par bojāto preci un pārtraukts līgumu, ja zemas kvalitātes prece ir būtisks pasūtījuma pārkāpums.
Lēmums tiek pieņemts 14 kalendāro dienu laikā.
Vis ir ļoti vienkārši, ja jūs esat pensionārs, jums ir pasūtījuma noformēšanas brīdi, būs
Piegādes veids – būs jāatzīmē bezmaksas piegādi (kas ir pieejama tikai pensionāriem)
Jāizvēlas attiecīgo atlaides kuponu!